• La tercera edició del popular joc amb proves per sobreviure a l’apocalipsi zombi tindrà lloc el 8 de setembre des de les 23 h fins a les 6 h de diumenge.
• S’esperen centenars de participants en una activitat d’oci alternatiu en família on està prohibit el consum d’alcohol. La iniciativa representa també un important reclam turístic, ja que més de la meitat dels participants procedeixen de fora del territori valencià.
• Està organitzada per WRG World Real Games, amb la col•laboració del Consell dels Joves de Gandia i el Departament de Joventut de l’Ajuntament de Gandia.
• La venda d’entrades a Gandia es realitza al Casal Jove de l’Alqueria Laborde i en 21st Century Comics. També a la web: www.survivalzombies.es
Nota de Premsa
Gandia 6 d’agost 2018.- La vicealcaldessa de Gandia. Lorena Milvaques, acompanyada pel representant de l’empresa promotora WRG World Reial Games, Luis Eduardo González i del representant del Consell dels Joves de Gandia, Salva Tamarit, ha presentat la tercera edició de la Survival Zombie Gandia que aquest any canvia el guió i, torna a la ciutat de Gandia el pròxim 8 de setembre.
La Survival Zombie és l’esdeveniment lúdic, una mena de gimcana en què els participants es fiquen de ple en una trama postapocalíptica, en què han d’anar superant proves per aconseguir arribar al final sense ser «caçats» pels zombies. Cada edició té un guió especial, amb una trama i proves diferents. Es tracta de ficar-se en la història i viure la teua pròpia pel•lícula. Una nit plena d’adrenalina, por, estratègia, tàctica i moltes carreres per no ser aconseguit per cap mort vivent.
El joc comença a partir de les 23.00 hores amb una escena inicial i acabarà al voltant de les 6 del matí amb una escena final.
L’Ajuntament col•labora en la iniciativa del Consell dels Joves de Gandia, que a més de promoure l’oci alternatiu en família, representa un reclam turístic complementari, i més en aquesta època de l’any, en què ja ha finalitzat la temporada turística.

